15.6.12

Vet ni va?

De e 6 veckor sen jag sist var full, efter det har jag kanske tagit en eller annan öl/vinglas men inte mera än så. Alltså sist drack jag på vappen och då var jag egentligen inte ens full eftersom jag sku i jobb dagen efter tidigt på morgonen. Så med andra ord sist jag var full var i mitten på februari. Böri ju bli helt ok på de här med att festa nyktert. Nästa gång e jag väl under bordet av att sniffa på korken.
Men de gör inget, nu satsar jag stenhårt på träningen vilket går mycket bättre utan alkohol! :)

Annars är läget riktigt bra jag är lycklig och njuter av sommaren. Försöker undvik datorn så mycket som möjligt. Läser andras bloggar istället för att uppdatera min egen blogg när jag väl är på datorn. Finns ju så många bra,intressanta,inspirerande, roliga bloggar jag bara måst hinn läs :)

På tal om hösten så ska de bli spännande att se hur den ser ut, hoppas på att min A-plan går i uppfyllelse gör den inte det har jag en B-plan som inte är så illa den heller :) Allt har väl sin mening antar jag :)

Bilder från förra sommaren



Inga kommentarer: