25.6.12

Tillbaka i vardagen

Har haft en fantastisk midsommar på villan. Trevligt sällskap, god mat, simmat, badat bastu, varit ut med båten och vädret hade inte kunnat vara bättre. Efter x-antal timmar i solen så ser jag ut som en sliten kräfta, och p.g.a all skit(god) mat så har det ploppat upp några finnar också. Men de va de nog fan värt ! :) tack alla inblandade som gjorde helgen!
 



Till något mindre smickrande... I fredags hade vi en envis flytkorv i toaletten som inte gick ner hur jag än spolade. Eller jag trodde att jag hade fått nerspolat den men tror ni inte att den där jäkla flytkorven var kvar i toaletten när vi kom hit igår. hahah
Fy va eckli ja e som berättar det här åt er. Kanske ett tecken på att man borde sluta blogga om man har så lite att skriva om så man måst skriva om flytkorvar.

Nåjååå ANYWAYYÄÄÄ idag hadd jag sovmorgon! Skippar träningen tills kvällskvisten, känner mig för sliten för att kunna ge gärnet från morgonen. Ska försöka få något vettigt gjort här i hemmet i stället, som typ städa ( se desperatehousewives). Men först en fet gröttallrik så man blir lite klarare i knoppen.

Inga kommentarer: