11.6.12

HEJ

TJAAAA. har haft lite fullt upp på sistone så jag ha lämna bloggandet lite på sidan. Vi har typ hela tiden haft nattgäster här men de ha vari så roooligt :) 


Nu sitter jag och trycker i mig godis, har minskat godisdag varje helg till varannan helg så måste ju trycka i mig så mycket som möjligt nu när jag inte ska äta på 2 veckor. Blir midsommarhelgen nästa gång! :)



I fredags var jag med vännerna på O´learys och lyssna på live musik  av pojkvän och resten av bandet.


På lördag var jag utomhus hela dagen, därav denna sexiga solbränna. Kunde ju ha valt ett smartare klädplagg. Jag lär ju mig av mina misstag.




Sprang till mommos å moffas 6,30 km, utan att stanna. Jag börjar ju ha kondis riktigt :)

På kvällen picknickade vi på bryggan i fagernäs och fiskade upp en par fisi mörtar. Mina hann hopp tibak före jag fick upp dem på land, vilket bara va bra så behöva jag int rör vid dem. De ju lixom spänningen före de nappar som e de bästa med att fiska.


Nu tog chokladen slut så ja antar att ja ska sova nu. E ledig i 2 dagar igen :)))

Inga kommentarer: