27.5.12

kvitto i reve ele na

Helgen var suuuper, Mia & Dea lyckades igen ha en toppen fest hos deras. Vi grillade, skrattade, åt, flippade ur, sjöng, ropade m.m.
Jag var nykter, gick rätt bra att vara på melody trots allt. Hadd bara liti lust att ge på nylli åt en idiot som tog på närveeeeeeee. Men ja hadd no faktiskt feeelis, kanske ja sku fortsätt vara nykter. Så sku jag ju spara pengar, int bli spritfet och framförallt hållas på benen.



I övrigt så njuter jag av "sommarlovet" tränar, umgås med vänner, solar om det är soligt och jobbar förstås. Därför är det lite tyst på bloggen.

Om ni undrar hur jag trivs på jobbet kan jag ju berätta att ingen dag är den andra lik. Förra veckan blev jag kramad och pussad på armen av en kund, och idag när jag frågade av en kund om hon ville ha kvittot så tyckt hon att jag sku lägg kvitto i röve min. Dagarna varierar så att säga!

Nästa vecka börjar med två lediga dagar. AJJA

Inga kommentarer: