8.5.12

Inspiration

Träningsmotivationen har varit på rätt låg nivå, kändes som att börja från noll efter att jag var sjuk i 3 veckor så jag har mest vari fittig efter varje träningspass när det kändes som jag inte orkade nånting. Men jag antar att jag har haft en negativ inställning vilket gjort att jag gett upp så lätt. Nu ska jag försöka tänka mer positivt och verkligen ge gärnet!!!

Började med att pimpa upp min träningsdagbok! Och lite roligare och intressantare nu när jag varit på kroppsanalys,och jag hoppas på stora förändringar vid nästa analys!


NU UT Å SPRING!

3 kommentarer:

//Ida sa...

Vari en sånde häfti analys tär de mäter fett å muskelprocent? Va kosta e?

Pamela sa...

exakt :) he va gratis tå ja e medlem vi ladyline :)

pessi sa...

va bra med träningsdagbok! snyggt pimpad oxå :D