12.4.12

Polar Rs300

Jag har mycket på gång. Har idag hunnit vara i skola, TRÄNA och haft en 8 timmars arbetsdag. Och inklämt där emellan har jag också hunnit laga mat, duscha och dricka kaffe med Carro :) Ganska aktiv är jag. Men det har förstås orsakat att jag inte har läst på morgondagens dataprov :O MEN det har jag planerat att göra på markkinointi lektionerna på morgonen före data. Flera flugor i en smäll lixom ;)

Och fasiken va härligt de va att träna efter 3 VECKORS PAUS!!! Men nu känner jag mig 100% frisk.
Testade min nya träningsklocka och den verkar jätte bra. Kanske jag inte berättade att jag bytte till en ännu mer avancerad klocka, nu har jag en Polar Rs300 + en gps sensor som jag köpte till :) happyyyy

Men vågar inte rekommendera den ännu eftersom jag inte testat den mera än en gång. Dessutom har den rätt så mycket funktioner som jag inte förstår mig på än. Men när jag vet mera kan jag berätta mera om den.


NU SOVDAGS!!!

2 kommentarer:

Ida sa...

Jag har en lika o jag e supernöjd! :)

Pamela sa...

okej va roligt att hör att du gillar den. hittils gillar ja den också fast jag inte har hunni testa den så många gånger