4.3.12

Saturday night

Blev ingen miljonär denna lördag heller, men storvinsten hamnade i Kokkola så det är ju inte så långt ifrån. Synd att jag inte har några släktingar i Kokkola som jag kommer på!

Kom just hem från jobbet, gick ovanligt snabbt idag ikväll. Jag trivs bra på nya jobbet, arbetskompisarna är roliga och trevliga. Dessutom börjar jag kunna det mesta och så är det så roligt när man träffar nya Vasabor hela tiden. Och så talar jag finska med nästan alla arbetskompisar, snart blir jag ju stenfinsk.

Jag ska sova ensam i natt, David är i Kokkola. Lite läskigt efter skräckfilmen vi kollade igår och när vi har så stor lägenhet. Men det ska väl gå :) HALLÅÅÅ DAVID ÄR I KOKKOLLLAAA, kanske han har lottat där vid R-KIOOOSSKEN. OOOH MY GOOOOOD.




Nu just tynger jag i mig godis en efter en, hinner knappt andas mellan godisarna. Fastän jag vet att jag får ont i magen kan jag inte sluta. Förr när jag rökte åt jag nästan aldrig godis nu dör jag nästan utan godis.
Tänkte försöka hålla mig från att äta godis från och med i morgon(de där har vi hört förr), eftersom jag vet hur fruktansvärt svårt jag har för att hålla mig så tänkte jag göra det till en tävling. Nu får ni alltså gissa hur många timmar, dagar, månader eller år ni tror att jag kan hålla mig. Jag blir inte arg om ni bara gissar 2 dagar :P Anyway den som gissar rätt får ett pris, jag vet inte ännu vad men det kommer att vara något bra. SÅ KOMMENTERA OCH GISSA VETJA!!!

7 kommentarer:

Ida sa...

fyra dagar ;)

äms sa...

5 dag! :) efter 5 e man typ int snåål namejr...:D så om du klarar mejr en he så tror ja no 2 ½ viko ;) fö tå tänker man att man kan ta "bara för att man int ha eti på såläng" haha :D

mor din sa...

Men Pamela,du har ju jätte,jättemånga släktingar i kokkola!!! Din mor och morfar e ju födda där :)

!/2 dag tippar jag,tror att du äter på jobbet :)

Mia sa...

ti nästa helg ;)

Pamela sa...

HEJ VÄNNER!!! känner ju mej jätte peppad ti hald me läng nu :) får sii hu e gar, ja e rej snååål :p

Men mamm ½ daaag?????? he va ju no ti giss liti he :P

Sabina sa...

4 dagar! :) de hemskt att var utan godis!! de som en guldkant på en dag då man får äta godis!

Pamela sa...

Jo man får helt adrenalinkick då man e på väg å köp godis ;)