11.3.12

NÄR PAMMEN STORSTÄDAR

Vet ni vad, jag har städat i typ 4 timmar och har bara städat köket ännu... Lär ta hela kvällen de här projektet. Men faktiskt så var jag nog på ett zumba pass här e mellan. Och så städar jag grundligt, tror jag aldrig har städat så grundligt förr. Ser ut som ett nytt och oanvänt kök.
Sen så känner man ju sig lite äcklig när man inser hur oorganiserat och fläckigt man haft det här i köket.

Kylskåpet ser lite tomt ut, eller ser era kylskåp också ut så här ?


Så har jag ju gjort lite annat också :P hehe





4 kommentarer:

J,E,N sa...

HAHAHAHA du e noo häli du :D <3 / NELSU, SLEMMI, JANSU

Pamela sa...

HAHAH va kul om ni tycker he :) måst ju ha en liten paus i städandet :P

Anna sa...

Ja får lite ångest för att du ha städa så myki. Ja ha INT!

Pamela sa...

Nå hödu du sku sii hu e kan si ut jär imillanåt, bombnedslag kan man säg :) Men ibland har man mejr energi så tå ska man pass på :)