21.3.12

HAPPYYY

Har haft halva familjen på besök, jag bjöd på smaskiga bakverk, berättade senaste nytt och så fick jag presenter. JAG FICK EN POLAR TRÄÄÄÄÄNNIIIINGSKLOCKKAAAA. JIIIIPPPPIIIIII :)


Och lite grejer till hemmet, de två översta servett och bullar :) skåpet finns i hörnet i vårt kök



Sen var vi ett varv till clas ohlsson och där köpte jag en ny fön och ett "armfack"? att ha telefonen i när jag tränar så jag kan höra på musik. Köpte för en del av pengarna jag fick av mina vänner. Så tack vänner för fön och telefacket ;) YOU are aweeesoooome


NÅÅÅÅJAAA KANSKE JA SKU LADD NER NÅ FEEEELISLÅTAR SÅ TRÄNINGSALLVARET KAN BÖRJA ;))))) JAG ÄR REEEDOOO. wiiihhhaaa

MEN FÖRST ska jag bli frisk...

3 kommentarer:

emps sa...

om du tycker du har 10 euro extra i månan så tkr ja do ska laga spotify premium, installer e på telefon å kör! ;) hör på spotify tå ja kör bil, tå ja tränar o.s.v å ja ha it ångra e en sekund ;)

Pamela sa...

heeeej :) fan va smart du e ;) 10 € extra har ja no ti spender på he. kan skipp na anat onödigt i ställi :) TACK FÖ TIPSET

emps sa...

hehe, vassogod ;)