29.3.12

F-näs

Har haft en jätte bra dag, behövdes verkligen efter två dagar soff/sängliggande. Blev nämligen några timmar hem-hemma och i F-näs.
Hälsade på Mia med familjen och den nya medlemmen va så liten och söt. Vi åt fruktsallad(eftersom jag godisstrejkar) men de va såå otroligt gott, sen hade Amelina te-bjudning åt oss :)

Zeke hälsade mig varmt välkommen när jag kom :) 

Suddig bild på Mia

Påfyllning tack :) Söt servitris
Mums jätte gott te blev jag bjuden på.
Zeke tog en powernapp :D
Carro hade jag med som sällskap i bilen och hon hälsade på sin familj. Var också på försenat födiskaffe med pappa och bror. Fick pengar och så ska Danii tatuera mig hihihi. så nu ska ja googla tatueringar :D vet var jag vill ha dem iaf.

2 kommentarer:

Mia sa...

Vi glömd att fota döv-killen :P

Pamela sa...

men bra då du har många på din kamera :D hahaha. du såg vaaan ut ti ta smygbilder, ere nå du håller på med ofta om dagarna då du e hemma ? :D