4.2.12

DAGEN EFTER

Gårkvällen var sjukt kul. Jag som trodde att jag skulle sitta hemma i min ensamhet.Men så blev de int :)
Broschan ringd och sa att han och hans kompis kommer hit och festar. Sen träffa jag en snygg blondin i kassan vi Citymarket som jag bjöd hit, å så kom Jannika och hennes pojkvän hit :D Vi spela buzz, hörd på feeelismusik(di gångerna int broschan vald musik) käka allt för starka chickenwings å så hadd vi FEEELIS.

Vi hadd mena oss ti fontana på Viva las Vasa, men vi satt så länge hos oss så vi for till grannen i stället då vi int orka gå så långt i kylan :) alltså Hullo pullo strax över gatan :)

Nu bankar de i mitt huvud. Väntar på att grabbarna ska vakna så vi får koll krabbisfilm å äta min legendariska hotellfrukost som mina gäster alltid får dagen efter(om vi har mat i kylen föstås) ;D


2 kommentarer:

Sara sa...

Vilken lyx frukost!! :)

Pamela sa...

Jaaa, ni måst kom hit å sova nagang så får ni prova min smaskiga frukost :)