16.2.12

ÄRTHJÄRNA

Försöker läsa på prov, men jag kan inte koncentrera mig. Som alltid... Har ni några tips på hur man gör provläsandet lite enklare och lättare ?

I morgon är jag ledig, skönt. Har haft jätte mycket håll i gång den här veckan. Nytt jobb, finska föredrag, förberedande inför mässan, träning och sena skoldagar m.m.

Träningen har nog lämnat lite efter den här veckan, har bara tränat två dagar. Men jag har bestämt mig för att jag tränar när jag vill och när jag har tid. Jag vill inte att träningen ska kännas som ett måste då tappar jag motivationen. Vissa veckor har jag sån energi och tid och då känner jag att jag vill träna hela tiden. Nu när jag inte har haft riktigt med tid så har jag tagit det lugnare och längtar tills nästa vecka när jag får ge järnet igen :)
Dessutom tränar jag inte bara för att komma i form till en viss tidpunkt, jag tränar för en bra hälsa och kommer att träna tills jag blir så gammal att min kropp inte orkar länge. Så jag har inte bråttom någonstans. Jag vill ha ett hållbart resultat, färdigt med jojjobantandet och massa onödiga dieter :)


Nu blir det film med älsklingen. Blev tipsad om en bra film av Jasse, Man on fire så den ska vi se.

Inga kommentarer: