17.1.12

Som en ny människa

Ni kanske trodde jag låg och sov än, men nehe sirru här i huset har vi(jag) varit vaken sedan 8, redan hårdtränat och håller just nu på att äta lunch!

Och så är jag på jätte bra humör, blir oftast lite knärro om jag sover allt för länge. Nu känner jag mig som e ny människa, typ.


Ska snart iväg till skolan, hoppas ni får en bra dag.

Kan inte garantera att det blir lika många inlägg idag som i går, jag var så på hugget igår men idag känner jag att inte inspirationen är riktigt lika på topp!

4 kommentarer:

Marie sa...

Hääälit Pammen! Nu blir ja å sugen på att stiga opp tidigt på moron å fa å träna! Tack för inspirationen! :)

Pamela sa...

Nemen suveeerääänt om ja kan smitt åv me liti inspiration :) ska försök att fortsätt me he :P

Marie sa...

Gö he, nu ha ja komi hem från arbejti å komi i träningskläderna, nu ere bara att kom iväg ti gymmet å så har ja dan på sticko! :) fortsätt inspirera!

Pamela sa...

Va duktigt, tungt ti koma iväg ti gymme men tå man väl e tär bruk e ju ga bra :)