31.1.12

Dove summer glow

DET ÄR SÅ KUL ATT TESTA PRODUKTER SÅ NU SKA JAG GÖRA DET IGEN. Denna gång Dove summer glow lotion. Har haft den ett tag i toalettskåpet men inte riktigt vågat testa den. Men efter att ha varit på ett träningspass och jag var blekaste av alla kvinnor så måste jag ju göra något åt min vita hud.

Hur som helst så ska den ju gradvis bygga upp en solbränna, vilket är bra så man inte får en chock efter första användningen. Den var lätt att applicera och doften helt okej jämfört med de flesta BUS-produkter jag testat (vilket inte är så många) dessutom är den väldigt fuktgivande så huden känns mjuk och len på samma gång.

När jag läste kommentarer om produkten fanns det såna som klagade att man får ränder av den, men JAG tror att ränder får man av alla BUS-produkter om man inte är tillräckligt noga när man smörjer in sig. Dessutom på vintern när man har lite torrare hud så kan ju färgen fastna bättre på torra partier.

Så nu ska jag alltså använda den några gånger i veckan för att se om det syns någon skillnad. Men just när jag såg mig i spegeln kände jag mig snäppet brunare faktiskt, men det kan vara ren inbillning ;)
Jag hör alltså av mig när jag vet mera om den här produkten!


Inga kommentarer: