11.1.12

Andra dagen i rad...

... som jag kommer hem och David har varit och hämtat pizza. Verkar som att han försöker föda upp mig till en 500 kilos knubbis som inte kan komma mig upp från sängen på egen hand.

Gott är det i allafall och Pikku Quattro är lugnt Vasas bästa turkpizzeria!


Sen då, om skolan. Jisses va svårt det är att sitta still 2½ timme utan paus. Månne jag har nån lindrigare typ av adhd eller koncentrationssvårigheter.

Och mitt tyskaordförråd är inget att hurra för. Vi fick som uppgift att skriva om hemstaden, om jag hade vetat att uppgiften skulle lämnas in åt läraren hade jag nog satsat lite mer. Undrar om hon skrattar eller gråter när hon läser detta...



2 kommentarer:

jaaanikaa sa...

du sku ju ha måsta fari å träna efter pizzabiten, gick ju så bra sist! hahaha skratta åt din tyska uppgift :DD

Pamela sa...

ja he sku ja ha behöva jööö ;) jo he va no lite pinsamt ti lämn upp e åt lärarn