1.1.12

2012

Hade en jätte rolig gårkväll med trevligt sällskap. Första gången jag firar nyår i Vasa så de va roligt som omväxling.

Kvällen började hos oss, vi grundade lite, spelade buzz och jag fixade håret på tjejerna. Fortsatte kvällen vid Teemus & Ninas förlovningsfest med ungefär 40 andra nya och gamla ansikten. Vi fick god mat och hade lite lekar :) jag höll tal och höll allsång som börjar bli tradition på nyår :)

Efter tolvslaget dansade vi villt på Royal nästan hela shakket. Nyåret kunde alltså inte ha blivit bättre :)
Blev inte många bilder tagna, jag hade med kameran men akkun hade jag glömt hemma. Typiskt! Men fick några suddiga bilder med telefonen.




Idag sov vi till halv två ungefär, åt "hotellfrukost" kollade massor med filmer och sen hämta grabbarna pizza :) Så hittills har 2012 börjat riktigt bra.


Så fick jag dessutom hemskickat min efterlängtade resväska, allt var kvar och i toppskick :)

Inga kommentarer: