28.12.11

HOLA!

Har varit utan internet i några dagar, så jag har känt mig lite illa till mods... Man är ju lite beroende :) Så nu har jag ingen aning om vad mina kompisar har gjort eller hur Kissies näsa ser ut :)
För tillfället är internet jätte trögt här så man måste ha jäkla långt tålamod.

Nåja om vi sku tala om mig nu då :)
Jag är fortfarande i Spanien, nu bor vi på ett hotell ganska i närheten av Mammas & T's. Har shoppat hela dagen vid ett jätte stort köpcenter. (som alla andra dagar)
Jag är fortfarande lika blek som när jag kom, det är ju vinter här så det är inte riktigt solas-väder. Eller de dagar det har varit lite varmare så har vi shoppat eller kört runt med en bil som vi har hyrt. Men kanske man hamnar hit igen när det är varmare här.

Färdig pladdrat, uppdaterar mera i morgon om jag hinner och om internet vill samarbeta med mig.

Adios

Inga kommentarer: