23.12.11

The girl with the dragon tattoo

Har varit på bio ikväll med David. The girl with the dragon tattoo är helt klart bästa filmen jag har sett under året. Nästan så att jag kan lova att ni inte blir besvikna om ni ser den. Filmen är ju den amerikanska versionen av Män som hatar kvinnor. Jag tyckte att den amerikanska versionen var bättre. Och så var det dessutom lättare att hänga med när man har sett den redan en gång.

Rooney Mara som hade rollen som Lisbeth Salander gjorde det verkligen sjukt bra!!!


Sen var vi en sväng till Netti puben på några koppar kaffe. Märks att det är juletider när det syns till så mycket kända ansikten i hemtrakterna. Men de flesta är väl hemma och firar jul :)

Nu är det natidags för min del, i morgon åker jag iväg till Spanien. Jag är nervööös :O

Inga kommentarer: