8.11.11

Detektiv



Att sluta skolan eller inte sluta skolan?! Jobba eller påbörja en ny skola?!?!

DET ÄR SÅ MYCKET JAG VILL

Jag vill bli kläddesigner/möbeldesigner/arkitekt/fotograf/dagistant/psykolog/detektiv/stylist/hemmafru/hollywoodfru/advokat/tårtdekoratör?:P/teckningslärare/socionom/fastighetsmäklare/inredare/personlig tränare/skådespelare/programledare/Radiopratare/webbdesigner/bröllopsfixare o.s.v

Var blir man detektiv??? De vill jag bli mest av allt. Lösa mord måst ju vara de mest intressanta som finns, inte en dag som e den andra lik. Dessutom brukar jag vara ganska klipsk att gissa fram bovarna i Beck å såna serier :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är tvungen att fråga hur du då hamnat att studera det du studerar? Verkar ju endå vara rätt långt ifrån vad du egentligen vill..

Pamela sa...

Jag undrar de själv ibland också:)

När jag sökte in till olika skolor så var egentligen restonomlinjen som jag går på PLAN B. Men tänkte att jag testar på i allafall och efter hand så har jag väl märkt att de int e riktigt min grej.