2.10.11

Söndag

Vaknade klockan 13 idag?!?! Fast jag var nykter igår och somnade före 3. Sover tydligen bra här på soffan som jag sovit i 2 dagar i rad.

Ikväll har vi försökt göra grupparbete här med klasskompisarna. Fanny hade med sig ett lass med godsaker, glass och godis. Själv hade jag försökt baka en malenköttpaj på eget recept(vi vet ju hur det brukar sluta då) anyway den gick att äta, varken god eller äcklig. Bästa med grupparbeten är ju allt gott vi äter då :)

Hittade en rolig film på datorn från villaavslutningen. David sa nämligen för några dagar sedan att han inte fattar vad jag pratar om när jag är full, nu fattar jag varför. Alltid lika roligt att hitta filmer som man inte vet att ha blivit filmade.


Nu ska jag kolla sex and the city som kommer på tv :)

P.S jag vet att jag alltid brukar säga "från och med måndag ska jag börja äta nyttigt" och jag vet att det oftast skiter sig. Men i morgon menar jag allvar.........

2 kommentarer:

äms sa...

hahha. ja ja fattar nog ja å ifall he finns tillfällen som han int föstår va du menar :D

Pamela sa...

Hahaha :) ja-a ja föstar no jag å! talar ja alltid såde tollot? ;)