17.10.11

Håll i gång

Nu är jag hem-hemma under täcket och ska strax börja sova. Har haft en mycket intensiv dag med massa roligheter. Har shoppat med mamma & mommo, de hittade INGENTING alls medan jag på under ½ timme hade köpt 3 stickatröjjor, 1 par skor, 2 mössor och 1 halsduk. Jag är en shoppingguru !
På hem vägen stannade vi vid ABC och jag blev bjuden på smarrig grisznitsel! Tack mommo! :)

Så har jag klippt och färgat Ida och hennes kille. Fortsatte projektet att göra Ida blond och nu börjar vi närma oss målet. Har tagit stegvis och färgat massa ljusa slingor istället för att blondera hela håret på en gång. Bättre med slingor eftersom man får ett naturligare och jämnare resultat. Dessutom slits håret inte lika mycket. Bild 2 är från Augusti när vi gjorde slingor första gången.



Nu ska jag läsa en bok och sen försöka sova, har en 10-timmars jobbdag vid hårstudion i morgon så jag måste se till att vara pigg :)

Inga kommentarer: