6.9.11

Filmkväll

Ikväll har jag kollat film med brudarna. Vi såg på water for elephants och den var superbra! Istället för chips och godis så åt vi fruktsallad och dippade morötter och gurka. För man kan ju inte se film utan snacks! Gott var det i alla fall.



Har haft så otroligt med träningsvärk i mage och armar idag, skönt visserligen men lite jobbigt att knappt orka upp ur sängen själv. Så det blev vilodag från träningen idag men kör stenhårt på Step&body i morgon.

Så kan jag ju meddela er att jag redan är skoltrött, och jag ljuger inte. Tänkte lite på att hoppa av, men nej eftersom jag oftast på börjar något utan att avsluta det ska jag bevisa mig själv att jag kan om jag vill och bara ger fan på det. Men vore det inte för mina söta klasskompisar och för att jag vill ha en till utbildning hade jag nog hoppat av för längesen.

Nu ska jag sluta babbla och koncentrera mig på att börja sova. Börjar nämligen åtta igen..

PUSS Å KRAM

Inga kommentarer: