13.8.11

Ikea

Har varit igång hela dagen, halv tio körde jag till Vasa. Med mammas pojkväns bil, som är automat och hade massa häftiga extra funktioner. Och ett kylskåp i handsfacket, praktiskt :)

Värisilmä hade tydligen stängt idag (fast det stod på internet att de hade öppet) jag hade nämligen beställt tapeter från Värisilmä, men nu köpte vi tapeter från K-rauta istället eftersom vi inte ville vänta när vi hade kommit ända till Vasa för att tapetsera.
Men tapeterna vi köpte var mycket snyggare och dessutom lite billigare. De va som menat! :]

Nu ska jag göra en beställning åt mamma från Ikea, eftersom de far via Tammefors när de ska till Spanien nästa vecka. Perfekt så behöver inte jag köra så långt i onödan.


Blir alltså en hemmakväll eftersom jag ska stiga upp redan före 7.


Inga kommentarer: