22.8.11

Hei ba

Jag somnar snart ...


Kom precis från jobbet, blev så slut när jag låg ner i soffan. 
Men i morgon är det jag som får sitta i frisörstolen, för omväxlighetens skull. Jag har inte gjort nånting åt mitt hår på hela sommaren så ni kan tänka er hur jag längtat tills i morgon.

Minns ni denna bild? som jag laddade upp på bloggen för typ en vecka sedan. Hur mitt rum ser ut.


Det ser värre ut nu. För jag har inte städat ännu, bara råddat mer. Tjaa, så ni kan ju tänka er hur det ser ut nu. FÖR JÄVLIGT... Så jag har ett projekt för hela kvällen.

Kollade läsordningen igår och de visar sig att vi börjar först skolan den 5.9. Så är vi lediga alla torsdagar och längsta skoldagen är till klockan 15:00. Naaajs. Trevligt med mjukstart. Men det kan ju förstås ändras ännu. Det mindre trevliga är att alla kurser är på finska :O 
Jag känner mig lite skoltrött redan :P

weeeell, de väl dags att sätta igång med städaset då.



Inga kommentarer: