15.8.11

13 dagar

Om exakt tretton fjuttiga dagar flyttar jag tillbaka hem till Handelsesplanaden. Nästan så jag blir lite rörd när jag tänker på det eftersom jag längtat så länge på den dagen.
För de som inte vet har vi ju tillfälligt bott i en mindre och dåligare lägenhet i ca ett halv år så länge vår "riktiga" lägenhet blivit renoverad.

Och vad jag framför allt har saknat är att bo med David. Att somna i hans armar och det första jag gör på morgonen är att se hans ansikte. Vi har nämligen bott på olika håll i sommar och arbetat så olika hela tiden att vi inte hunnit ses så ofta. Men nu har vi hela hösten och vintern att göra en massa roligt och njuta av varandras sällskap :)



Som jag säger varje år "i år ska jag hålla reda på alla papper och alltid göra läxor och läsa på prov i tid" så säger jag det nu igen även om jag vet att redan efter högst 2 veckor har jag "glömt" det.

Här hade jag nog glömt. De ser rätt jobbigt ut.
Att träna vid Lady Line är något jag också saknat något fruktansvärt. Ska bli så roligt att börja träna igen. Och före 2012 ska jag ha nått mitt mål :)

Bara att kämpa på!

Och klasskompisar och kompisar va roligt vi ska ha. Massa bus :)



Och tur är det ju bara en timmes väg ungefär mellan Vasa och Jakobstad så man kan köra hem när man vill :) För jag kommer ju att sakna familjen och vännerna här också som jag blivit så van att se så ofta. 

Höst du är välkommen, jag ser framemot att ha varma tjocka kläder och mysiga hemmakvällar.

:)

2 kommentarer:

Mia sa...

Alltså pammän du ä såm så bra på dähä me att klipp in fåtån på dä ti bilder. kommer o saken dej här hemma! <3

Pamela sa...

jaa visst e jag :P kommer å sakna dej å. men som tur har vi ju alltid haft bra kontakt, nästan dagligen. å ja kommer ju hem vissa helgar å ni kommer ju å häls på så de går ju bra då :) <3<3<3