27.7.11

Tjenixen bloggen

Förr i tiden drack jag öl för att bli full, nu dricker jag öl för att det är gott också. Men inte konstigt efter att ha jobbat i ett hett kök ikväll, vad är bättre än en kall öl efteråt.

Har kommit bra igång med springandet igen, har varit både morgon och kväll idag. Jag känner att det passar bäst åt mig att springa sent på kvällen eftersom jag har mest energi då. På morgonen är jag så slö och styv, typ. Nu ska jag föröka hålla mig igång till hösten, känner att min lathet och alla glassar jag ätit fastnat lite på röven och midjan. Så farväl latheten och älskade glass :( buhuu

På torsdag ska jag och David handla möbler till lägenheten, det är mycket nytt vi behöver så det ska bli så kul. Tänker ju 24/7 på inredning nu för tiden så kanske bäst att sätta i gång och få klart allt i lägenheten så jag kan koncentrera mig på annat också.

Här kommer en hög bilder från den blonda tiden. Började sakna blondt hår lite så jag var tvungen att bläddra bakåt i arkivet, men jag tror jag kör på mörkt en stund till. Åtminstone till nästa sommar, och även om jag inte är blond så är min insida så blond man kan bli ;)


Inga kommentarer: