3.7.11

söndag

Helgen är över och i morgon har vi en ny vecka med nya möjligheter.

Har haft en bra helg, har jobbat alla dagar men har också hunnit träffa kompisar och David.

Ikväll har jag varit på bio med David och Tony, vi såg Transformers 3 och den var riktigt bra. Efter bion for vi till Friends puben på en öl och diskuterade med sköna typer.

Tummen upp för att jag har haft mittbena idag, en tub-bh som satt som klister och för att jag fick pengar tillbaka för nagellacket jag glömde vid Citymarket :)

Kommande vecka har jag många lediga dagar att hitta på mycket bus och galenskaper. Så vem är med ? tälta? picknick? roadtrip? spontanfylla?????? ;) jag är öppen för förslag.



Nu ska jag krypa under täcket med min älskade världens bästa hetast gullogast snyggast snällast älsklings Däjvid v v v v v v v v

Inga kommentarer: