21.7.11

Redbullen

Drack en redbull på kvällskiftet då jag fick höra av min arbetskompis Emma att hon fick så energi av den. Eftersom jag var tveksam att det skulle funka på mig så var jag ju tvungen att testa, det visade sig att det funkade för mig också. Jag hade sån energi efter jobbet så det blev en 5 km springrunda och nu ligger jag pigg och taggad i soffan med massa överloppsenergi. Inte så bra eftersom jag har morgonskifte i morgon men jag vet ju vad som får mig pigg i morgon bitti om jag har fått för lite sömn inatt, nämligen redbull <3



Tycker ni ska svänga in till min vän Mias blogg och läsa detta inlägg som hon skrivit så bra!

Allt känns så bra för tillfället. Allt känns så rätt. Jag har så mycket att se framemot. Jag har allt jag behöver och lite till. Jag är så lycklig. Tack alla gulliga goosegullisar som gör mig så glad <3


Inga kommentarer: