9.7.11

Härligheter

Igår var jag upptagen med att leva livet och njuta av dagen. Jag låg med Nina vid Fäboda stranden i typ 5 timmar, med en picknick som skulle ha räckt många dagar. Jordgubbar, vindruvor, kex, chips, nötter, semlor, godis, banan, aprikos och några liter vatten. Kan inte påstå att jag blev brunare, men i sommar har jag i allafall försökt.

Går kvällen tror jag lätt också blir en av sommarens favoritkvällar. Älsklingen hämtade upp mig vid åtta och så for vi till Pavis på middag. Jag åt grillbiff och batatpotatis(?) med ett glas rött och till efterrätt åt jag blåbärs panacotta, så jäävla gott.

Efteråt for vi till puben på några öl och träffade massa folk.
Kvällen avslutades med en Mc flurry dajm(my favorite) och Västerbymys :)

Kvällen kunde inte ha blivit bättre v

En sommarkväll för två år sedan
Ikväll ska jag jobba!

Inga kommentarer: