6.7.11

Förbjudet

Jag var rätt så tuff just. Stod utanför huset där vår gamla lägenhet finns, och där fanns flera skyltar på dörren "tillträde förbjudet" de höll nämligen på att jobba där ännu. Men eftersom inga arbetsgubbar var där tog jag modet till mig och smög mig in i allafall, desperat att få se vår nyrenoverade lägenhet. Ensam men pratade med mamma i telefon ifall jag skulle fastna i hissen om den inte fungerade. Jag kom ut levande och lägenheten var skit snygg. Jag tror vi kommer att trivas!

Idag har jag varit på promenad med Mia och Timmen och sen suttit vid Pavis med Jasmine
Hade tänkt packa ikväll men har en sån fruktansvärt jobbig huvudvärk, antagligen av solen så jag packar i morgon i stället. Jag tål inte sol det är bara så.

Hur som helst så ska jag ha Desperate housewives marathon tills jag somnar.

Saknar min pojkvän <3

Inga kommentarer: