6.6.11

Sol

Har inte haft tid att blogga, hade fullt upp med att ha söndagsmys med David igår. Vi var i västerby på eftermiddagen och åt goda rester från studentkalaset. Hela bordet var fullproppat med kakor, smörgåstårtor m.m så det var bara att hugga i. Sen hämtade vi Nissis biffar och grillade och badade bastu här vid mammas. Kunde inte ha blivit en bättre söndag!

Idag steg jag upp klockan 07:00 fast jag började nio. Såg på ett barnprogram som kom från tv och det slutade med att jag satt och bölade i soffan halv nio för att det slutade så sorgligt. Det är inte ofta jag bölar till barnprogram. Så jag fick försöka sminka över mina gråtuppsvällda ögon och kila iväg till jobbet.

Ikväll har jag varit med David och Jasmine. Vi har grillat (igen) och jag gjorde världens godaste smoothie till efterrätt. Jag och Jasmine sprang runt på gården och lekte och myste i hängmattan. Nu känns det verkligen att sommaren är här. Man blir så glad av sol och värme :)




I morgon hoppas jag på regn eftersom jag har en tio-timmars jobbdag!

Inga kommentarer: