3.6.11

HEJ

Kom just hem efter en 4.2 km springrunda, och jag kämpade verkligen. Sprang nästan hela vägen för att jag skulle vara snabbare än vad mamma trodde, jag klarade det galant och var hemma 15 minuter snabbare. Sommarens projekt blir att springa samma runda varje dag(eller åtminstone 5gg/veckan) och när sommaren är slut ska jag satt rekord på hälften av den tid det tog idag. So wish me good luck!

Hur som helst så var det riktigt roligt att springa, har ju haft paus nån vecka med träningen så jag började känna mig lite lat. Men egentligen ganska skönt med paus, tränade ju så mycket en tur så att jag nästan blev trött på att träna. Men nu är jag på hugget igen !!!

Nu ska jag börja sova så jag orkar upp tidigt för att jobba i morgon, har en massa jag måste får gjort efter jobbet också. Men sen väntar en ledig helg med examenfest och roligheter :)

Här kommer några gamla webcam bilder så inte inlägget ska se så tråkigt ut !







Inga kommentarer: