23.6.11

Hej bloggen

Just nu
Bakar jag marängtårta. Marängbotten ska stå i ugnen i 6 timmar eller över natten, naturligtvis inte med ugnen på i 250 grader. Tänk att jag fattade att man skulle slå av ugnen när man satte dit dem. Jag är en jävel på att baka nu fötiden. Jag kan både surfa och vispa på samma gång.


Midsommarhelgens planer är spikade, och det ser ut att bli en mycket bra helg. I morgon blir det mys på villan med pojkvännen med lyxig middag och bastu. Vi har handlat ingredienser till middagen för runt 100€. Så jag tvivlar inte på att det blir smarrigt. David tar hand om huvudrätten och jag sköter efterrätt(erna).
På lördag blir det grillfest i F-näs med kompisarna och deras respektive. Hur kul som helst! :)

Skönt att ha färdigt handlat allt till helgen så nu kan jag bara slappna av och se framemot mina fyra lediga dagar framöver. Ikväll blir det en öl vid netti med tjejjorna! ;)

TREVLIG MIDSOMMAR !!!

Inga kommentarer: