13.6.11

Hänt idag

Vaknade klockan sex när David for iväg till jobbet, höll mig vaken till åtta men började bli lite trött så jag tänkte ta en timmes powernap vilket slutade med fyra timmar. Bra Pammen bra! Så alla ärenden jag hade tänkt göra idag sket sig, men jag har ju en ledig dag i morgon också!

Har istället hängt vid Ninas i Forsby. Vi har gjort trädgårdsarbeten, alltså planterat blommor.

Denna gjorde Nina och den blev ju helt perfekt!

Blommorna jag planterade blev inte så illa de heller!

Sen lagade vi bärkvarg med fasupala på, drack kaffe, chillade på soffan framför tvn och kollade klänningar på Nelly. Riktigt skön eftermiddag



Resten av kvällen blir väl att göra ingenting alls. I bland är det skönt att bara vara.

2 kommentarer:

Mia sa...

"På tretti meter:weri najs!" domde du hadd sådd pammen ;)

Pamela sa...

hahaha :D