9.5.11

Toppen helg

Oj oj vilken superhelg jag har haft.

Fredag: Mys vid den lokala puben Netti med vännerna och lyssnade på Project coverway
Lördag: Ut och äta till Sesam med vännerna och sen på stand-upp Skratta åt min oskuld. De var så jävla komiska, jag skrattade så tårarna sprutade(vilket var lite pinsamt). På natten tota jag i Davids armar v
Söndag: Mors-dagsfirande, jobb och beställt resa med tjejerna till Stockholm (båt+hotell) wiiihhaa.
Synd att jag inte hade några bilder från helgen.

Anyway idag har jag varit orökt i ½ år. Jag är så glad att jag faktist lyckades. Jag känner mig som en ny människa men jag märker nog att jag har mera sug nu när våren kommer men jag är envis. Tack till familj å vänner som stöttar och puffat mig, utan alla stödjande ord om hur duktig jag är och dittan och dattan. Med stöd och stark vilja klarar man vad man vill :)

Nu ska jag sova så jag orkar måla brädor med Mia i morgon. PUSS Å KRAM

Inga kommentarer: