6.5.11

Sommarlov

SOMMARLOV

Sista skoldagen är förbi, ganska chill idag eftersom vi bara skrev ett prov och fick åka hem direkt efter. Provet var mindre chill !

Tänk så snabbt ett år har gått, men ändå har det hänt så mycket. Jag har lärt mig mycket under skolåret, speciellt min finska har utvecklats, så har jag ju fått så många nya underbara vänner också.


Men det känns ändå skönt på nått sett att börja skolan igen till hösten, då man känner sig lite säkrare på skolan, träffa klasskompisarna igen, ny renoverad lägenhet som är dubbelt större än den vi har bott i sen nyår. 
Men före det skall jag ha bästaste sommarlovet någonsin, en massa roligheter och äventyr med David, kompisarna och familjen! Och jag ska bli brun. Jävligt brun. Sommarlovet ska ju börjas med att beställa en resa till Stockholm för att SHOPPA nya sommarkläder! 




1 kommentar:

Anonym sa...

Trevligt sommarlov! Jag har hittat en examensmössa by the way! ;) Cila