17.5.11

hemhem

Nu är jag tillbaka i Jakobstad efter 2½ lyckade dagar i Vasa med min älskade pojkvän, vi har haft så roligt och mysigt. Nu ska jag sakna honom en vecka till ! v


Ikväll har jag gått på loppis med mamma, men jag fick fobi och vågade inte röra något. Så nej jag fyndade inget. När jag är på loppis i Vasa går det bra, där har jag ett favorit loppis som är fint och med ordning och reda. Här i stan är det så råddigt, slarvigt och luktar bajs.

Efter loppisrundan var jag på en timmes promenad med Julia. Vi pratade om gamla minnen, goda tider från när vi bodde på internatet i Vasa när vi studerade till frisör. Åh det var så roligt :)
Synd att jag inte har kvar bilder från den tiden, min förra dator gick sönder och där lämnade bilderna. Typiskt!

Nu ska jag snart försöka sova, är ledig i morgon men har hela dagen full planerad med massa roligheter. Så jag ska försöka att vakna redan 08:00 i morgon!

GOODNIGHT

Inga kommentarer: