13.5.11

HAPPYY FRIIDDDAAAAY

Idag har jag varit ledig, steg upp 07:00 VUXENPOÄNG. Jag har inte riktigt smältat att jag faktist startade dagen så tidigt. Har i alla fall hunnit med rätt så mycket, SOLAT allt utom benen så halva kroppen är brun och andra vit. Snyggt!

Jag och mamma fick hem våra klänningar från Nelly. Så vi modellade lite här hemma framför spegeln! Va söta vi är


Så har jag kockat åt familjen! Typ allt-jag-hittade-i-kylskåpet-röra. Här i huset är det LCHF som gäller, så lite förhoppningar finns det att vi ännu kommer i form till badsäsongen. (Jag skrev lite)



Ikväll har jag varit hos Danika, satte fast hårförlängning åt henne och så grillade vi. Snart skall jag till puben och lyssna på Caroline som ska spela och sjunga där :)

Precis nu ser jag ut såhär


Och såhär



3 kommentarer:

Sara Sundqvist sa...

men pammen vilken fin klänning du har precis en likadan hämta ja på posten idag! o handi som mamma din har skicka ja tibaks fö 2 vikor saan! tänk av all hundratals klänningar di har på nelly! haha :)

Pamela sa...

va heeftit :) hahaha. jo di har ju så otroligt mang klänninga ti väli på. Ha e så skön hade klänningen tå he stretch, blir fin i sommar tå man ha fått liti mejr färgo :)

Sara Sundqvist sa...

jåå di har ju så mang så man sku ju kona plock heim en 20 om man sku kona :) jå han e faktist jätte skön, men man måst no jobba på dehär brunan liti först :) o denhär blå som du nu satt upp så va ju också superfin :)