30.5.11

en bilbåt

Min blogg borde få en somrigare design.

Klockan är inte ens 10 och jag ligger redan under täcket och är inte långt i från att somna. Men först ska jag ha ett Desperate housewives-maraton. Har sååå många avsnitt jag missat! Men de va inte poängen, poängen är att vad har jag för fel som ligger under täcket redan 10???

I går kväll busade jag med Jasmine, har en hel del härliga bilder från igår men har inte orkat ladda upp dem på datorn. Hur som helst så hade vi godisdag båda två och även om vi var proppmätta så tvingade vi i oss Mc donalds mat och en makuuni godispåse bara för att vi fick.

Inatt drömde jag att jag köpte en bil/båt. En bil som kunde förvandlas till båt. Jag blev jagad av polisen för att jag körde 110 för hårt. Sen krockade jag.Varifrån får jag allt?

pusshej

Inga kommentarer: