24.5.11

Bio

Kom just hem, har varit på bio med David, Magnus, Sari och Kenneth. Vi såg på Pirates of the carribbean. Den var nog riktigt bra, hade väl varit bättre om jag inte hade varit kissnödig halva filmen. Man ska inte hinka i sig många koppar kaffe före man ska på bio. Och sitt inte i mitten heller, då måste man krypa över alla. Och 3D glasögonen var alldeles för stora så jag fick hålla upp dem hela tiden.





Magnus köpte popcorn med socker på, jag visste inte att det fanns sånt. Det lät för konstigt i mina öron så jag smakade och det smakade frosties. Jag vet fortfarande inte om det var gott eller äckligt.

Jag diggar min nya klocka! Men jag glömmer hela tiden att man kan kolla tiden med den, som gammal vana tar jag alltid fram telefonen.

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen sova så jag hinner med morgonbussen till Jeppis. Godnatt

Inga kommentarer: