20.4.11

Några kvällsrader

Ligger i sängen vid mammas och ska strax börja sova. Har haft en riktig bra första dag på lovet. Ikväll var jag ett varv till mommos & moffas(med koldolmar för att de älskar kåldolmar) och sen till Fagernäs och hälsa på min glada pappa. Min pappa är alltid på glatt humör och har alltid mycket att berätta och fråga. Fagernäs är liten, mötte Jasse när hon kommer emot med bilen och nån minut senare möter jag Mia utanföre pappas! I morgon ska jag till Fagernäs igen :) KUL

Jag och Pappa i somras


Jag var duktig just, har förberett morgonen så att jag inte behöver stressa när jag börjar 8. Har kokat ägg färdigt, fixat lunchlådan och lagt fram kläder jag ska ha i jobbet. I morgon ska jag jobba vid hårstudion och det ser jag framemot :)


 Nu ska jag sova så jag orkar upp. PUSS Å KRAM

Inga kommentarer: