20.3.11

so tired

Fick så lite sömn inatt och drömde helt konstiga drömmar. Jag drömde att jag och David skulle gifta oss för att våra föräldrar ville det. Jag hade inte ens själv fått bestämma gästerna och inte hade jag nån frisör eller kosmetolog heller. Jag var försenad till vigseln och mitt hår såg för jävligt ut så jag avbröt bröllopet...
Sällan jag har konstiga drömmar.

Sov i bilen till Vasa och hade massa brutala ryckningar så jag vaknade flera gånger. David hade roligt åt mej. Jag somnar typ alltid när jag åker längre vägar med bilen. Det bästa som finns är ju att sova i bilen.

Annars så har jag kommit på David flera gånger att han bara låtsas höra vad jag säger. Som idag den lilla stunden i bilen jag var vaken och hade så mycket viktigt att säga och fråga så svarade han på mina frågor med att skratta lite med jämna mellanrum. Och när jag frågade om han ens hör på mig så sa han nej. Alltså vilken skitunge ändå! :P

Jag hade planerat att göra mina skoluppgifter ikväll men självdisciplinskalan ligger på noll...

Istället kollar jag igenom bilder på datorn

Bilder från i somras

Jag färgar Davids skägg

men jisses om jag endå sku fösök ta tag i lite skoluppgifter. jag är fan lat om någon är

Inga kommentarer: