29.3.11

Sliten tjej

Den här veckan har inte börjat så bra egentligen. För jag har varit så trött så jag har inte orkat göra så mycket. Tränat och varit i skolan förstås men inte så mycket annat. Men i morgon blir det ändring på det... Ska leva dagen som att det vore den sista ! Så borde man göra varje dag.

På torsdag får jag ju min efterlängtade lön, då ska jag köpa springskor så jag kan börja vara ute och springa. Fick en rosa pulsklocka av Julia som födelsedagspresent som verkligen kommer att komma i användning. Tack än en gång kära vän ! v Borde också fylla telefonen med massa låtar som ger energi.

Nu ska jag ta en låång varm dusch, kom hem från ett svettigt rpv-pass för en stund sen. Men det finns ju inget bättre än att känna sig dö slut efter träningen.
P.S Såg just den här artikeln på aftonbladet. Helt sjukt alltså !



Inga kommentarer: