9.3.11

My day

Jag kan ju inte skryta om att jag har gjort mycket idag eftersom jag sov så länge. Men jag behövde verkligen en sovmorgon !!!
Var på en kaffe till Carros, som fortfarande är sjuk. Men nästa vecka är hon nog frisk så vi hinner busa. Jag beundrade hennes konstverk, hon överaskar mig hela tiden med nya saker hon gör. Hon kan verkligen allt!

Ikväll var jag till Jannikas en stund, diskuterade lite går kvällen men vi fick nog konstaterat att vi alla var väldigt fulla igår och våra minnen lite svaga, men vi hade roligt det är ju huvudsaken !

Snart ska jag och David kolla film, vi ska se Paranormal Activity 2. Men jag har låga förväntningar den första filmen var ju dålig och inte ett dugg skrämmande.

Det är sååå mycket jag skulle behöva nu. Nya springskor, träningskläder, en ghd plattång och mycket mer. Varför kan inte pengar växa på träd.

Kollade genom bloggen just, och för precis ett år sedan var jag blond, hade på mig leopardstrumbyxor och var med om en liten olycka när jag städade hemmet :D Jag borde verkligen städa sovrummet nu.



Slut på babbel. Puss å kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig fina busungen! PS: Snorkelbilden på dig o dääjvid e ju bara fööör underbar! <3 man vill liksom ta på er, klappa er och sen äta upp er! Ska ni kom ti stokis o bus nåå snart?

H. Stockholmsbrudin

Pamela sa...

HEJ HETA STOCKHOLMSBRUD ! :) hahahahhha väldigt bra beskrivning om va du tycker om bilden, men jag hoppas du kan hald de från att äta upp oss :) sku va jätteroligt ti kom tid åå buus me dej, men som e sir ut nu så e vi rätt fati. Men när kommer du hem på nytt ??? MISS U TOOOOO <3