16.2.11

Tatueringar

Hej igen.


Nu är det en mycket gladare Pamela som skriver.
Pratade med Caroline i telefon och hon lugnade ner mig. Gick genast till Kela för att få bekräftat än en gång vad det var frågan om och det lönade sig faktist. Finns en liten chans att jag inte behöver betala tillbaka 500 €, måste bara fixa med en massa invecklade papper. MEN även om jag inte behöver betala så hatar jag Kela och invecklade papper.

Skoldagen då, den va helt flippad. Typ ingen uppförde sig normalt :) Jag var väl värst som vanligt.
Men när jag fyller 21 ska jag bli mogen... Eller 22. Så jag ska passa på att vara barnslig tills det.

Annars om jag skulle skaffa en tatuering, skulle jag helt klart tatuera ena hela armen. Men med rätt neutrala färger. Skit snyggt. Men lite väl vågat kanske.



 Ska vila en stund, är fruktansvärt trött. Blev inte sovd så många timmar inatt som vanligt. Sen om jag orkar ska jag och träna.

Inga kommentarer: