27.2.11

Söndag

Ligger i soffan och slappar, nördar på datorn och kollar tv. Det första jag gör när jag kommer hem är att knappa på datorn, jag är en riktig nörd. Men på vintern är det väl tillåtet att datanörda, på sommaren är det andra bullar.

Ikväll har jag varit i Västerby, alltså vid Davids. Jag har klippt D´s mamma och så har vi ätit tortillas och kollat tv. Söndagsmys kan vi kalla det :)

I morgon är jag ledig men ska upp tidigt för att klippa min kusin och hans flickvän. Det tycks vara många som vet om att jag har sportlov eftersom så många ringer och frågar om jag kan klippa dem. Men det har jag inget emot så länge tiden räcker till. Jag älskar ju att frisera :)

Annars när jag stod i kassan idag tyckt en 50+ tattargubb att jag har stora bröst, jag tyckt att han hadd stor käft.
När man jobbar inom kundservice får man nog vara med om en hel del, det gäller att ha lite skinn på näsan och en gnutta humor. Men ibland lustar det att kläck ett ägg över huvudet på vissa, eller ge en stor hård fot i skrevet. Nog om det.

Ska snart försöka sova så jag orkar upp i morgon.

Inga kommentarer: