14.2.11

My weekend

Såja då är vi hemma på rådhusgatan, blev lite sent innan vi kunde starta eftersom jag jobbade kväll vid Neste. Hade hela veckan haft (dag)mardrömmar om att jobba eftersom jag hade väntat mig många hungriga och kaffesnåla Idolfans. Men det var nog andra Neste som tog hand om dem fick jag höra.

Annars har helgen varit bra, alla tjejor var hemma och lediga så de blev en perus Nettikväll(som gamla goda tiden) Längtar till sommaren när vi ses mera <3
Blev en sväng till Melody också, nyktert. Såg en del intressanta typer kan jag säga.Som till exempel Typer som inte hinner till toan innan det är för sent, Typer som tror att ingen ser när de står i ett hörn och torrjuckar, Typer som häller sprit i baken på sin andra hälft ochTyper som tror att ingen märker om de lägger en smygare vid dansgolvet...

Så har vi en ny vecka med nya möjligheter :)

Nu ska jag fortsätta läsa en bok jag på började i helgen och hoppas jag somnar efter en sida.

Godnatt

Inga kommentarer: