7.2.11

Jag har läst på prov i snart 6 timmar i rad och jag är fortfarande rädd att jag får underkänt. Vilket betyder att hela kursen är underkänd i såfall eftersom jag missade förra omtagningen :(
Men jag har en plan, om det visar sig att jag får underkänt tänker jag äta en hel dajmkaka själv och tröstshoppa lite nya plagg. Alltså jorden går inte under ! :)

I lördags hadd jag ju min efterlängtade godisdag som slutade i KATASTROF. Vaknade mitt i natten när David kom hem och jag mådde så fruktansvärt skit. Hela kroppen skakade, pulsen var hög och jag var nära att spy flera gånger :(
Sådär i eftertanke kanske det inte skulle ha blivit så här illa om jag skulle ha tuggat klart första godiset jag hade i munnen innan jag stoppade i mig andra och tredje. Men som jag brukar säga efter mina misstag, man lär sig av dem.

Ska snart försöka sova, har planerat att vakna tidigt i morgon så jag hinner med morgonträning.
Godnatt

Inga kommentarer: