26.2.11

Jag hade rätt...

När jag vaknade hade jag ju på känn att det är en bra dag jag har framför mig. Och visst har jag haft en bra dag. Tror att det berodde på att jag var så positiv redan från morgonen, så från och med nu gott folk ska jag alltid vakna med ett leende på läpparna och leva dagen som det vore den sista :) Jag älskar livet.


Idag har jag :
  • Ätit bakelser vid Fredrika med Made
  • Shoppat 5 nya överplagg vid Code
  • Kollat in förändringen vid Puben, stället rockar! 
  • Hälsat på pappa & Petra
  • Dippat grönsaker och rågbröd med Mia och pratat i timmar
  • Varit på nattkaffe vid Puben med Julia
Och vet ni, det känns riktigt skönt att vara hemma i Jakobstad och jag ser framemot att vara hemma en hel vecka, Jag ska se till att ha roligt hela veckan och hinna med så mycket som möjligt. OCH FRAMFÖR ALLT VARA POSITIV :)

Hoppas ni också får ett trevligt sportlov

Inga kommentarer: