25.2.11

Jag är knasig

Alltså har jag seriöst något problem ? Behöver jag verkligen ta med mig 5 sjalar/halsdukar till Jakobstad när jag ska vara hemma i en vecka ?! Jo det är ett måste eftersom jag känner mig orolig annars.
Jag är fan sjuk...

Sådär på tal om knasiga saker så är det någon annan som har haft såna där "tvångsmåsten" när ni var små ? Jag har, ibland var jag tvungen att snurra runt vissa lyktstolpar x-antal gånger innan jag fick gå vidare. Haha och under en period bad jag till gud efter alla gånger jag svor, och ja så jag fick väl be några gånger. Speciellt eftersom min bror tyckte de va rätt kul att reta upp mig så jag skulle svära och vara tvungen att be. Mitt liv känns plötsligt så lätt nu. haha

Nåjo ska strax till Jakobstad, slipper med Nina så jag behöver inte ta bussen :) Skönt

Ikväll ska jag till Fagernäs och hälsa på pappa och sen till Fagerholmas :)

Trevlig helg knasbollar

P.S i mitt förra inlägg så vaknade jag inte utmattad, jag vaknade utvilad bara så att ni vet. Tack Ullis för piken :) haha.D.S

Inga kommentarer: